Friday, September 23, 2011

PERTUKARAN GURU SESI JANUARI 2012

cuba tgk atas tu... kat bahagian NEGERI PAHANG... xde pun KAUNSELING... entah bila agaknya PAHANG ader option untuk KAUNSELING???...
xkira la aku isi jugak!!!!

Dalam 848 yang mohon keluar dari pahang tu xkan xde 3,4 orang guru kaunseling mohon kan kan kan??? tapi dalam 509 yang mohon tu jugak mesti ader jugak guru kaunseling yang mohon masuk... dan AKU SALAH SEORANG DARINYE ngeh ngeh ngeh... CUBA itu penting!!!! Dapat x dapat lain kira...
WISH ME LUCK!!!

2 comments:

  1. saya pun guru kaunseling.minta pindah dari kedah ke selangor.risau juga tak dapat.penat dah berulang..Allah saja yang tahu penat camne..

    ReplyDelete
  2. ada kawan saya dr selama kedah mintak tukar dapat untuk awal januari dulu... insyaallah dpt kot awak sebab selangor byk sekolah kan... tp ikut rezeki jugak kan... sama2 lah kite doa eh... saya pun debor jugak ni...

    ReplyDelete