Tuesday, June 21, 2011

MAKAN BESAR DENGAN FAMILY

Ni adalah KARI KEPALA IKAN yang PANAS2 lagi... huhuhu... sedap tau x... sekali makan nak makan lagi tau x.. sahabat2 boleh la cuba... rugi kalau x cuba

ok malam sabtu yang lepas (18 Jun 2011) saya sempat belanja FAMILY TERSAYANG saya makan KARI KEPALA IKAN...

Malam tu kami makan beso... special kari kepala ikan ni adalah rasa die yang ummmpppppppphhhh!!! kuah die still gelegak lagi tau...


kalu sabahat2 g genting boleh la cuba. kedai ni di restoran kari kepala ikan kat bulatan gohtong tu... saya nak citer lokasi lebih2 pun xtau hehe...


ni sahabat2 tau x ape? ni la buah berangan.. sedap makan masa tgh panas2 lagi... rasa lebih kurang biji cempedak tp lagi sedapla sebab manis dan ada rasa tersendiri...

dari kiri (adik saya, mak saya dan abah saya) diorang tgh syok layan kacang hehe


ni my cousin import khas dari sabah hehehe.... die datang cni sebab mak saya mintak die tolong kat gerai makan mak saya hehe...


kalau ader sabahat2 yang ke genting, jgn lupa singgah kat parking dalam BALAI POLIS GENTING HIGHLANDS untuk try masakan pagi mak saya... gerenti SODAPP!!!


Saya belanja makan family saya tanpa kehadiran SUAMI TERSAYANG saya sebab die sibuk dengan kedai die huhu...








No comments:

Post a Comment